|

Top 10

  1. The Coldest Game
  2. Ikar. Legenda Mietka K...
  3. Maleficent 2
  4. Unplanned
  5. Corpus Christi
  6. Parasite
  7. Pain and Glory
  8. Joker
  9. Piłsudski
  10. Mr. Jones
KEI

A Christmas Carol


Directed by: Robert Zemeckis

Cinema program "A Christmas Carol" in Kraków

No showtimes for movie "A Christmas Carol" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Opowieść wigilijna
Original title: A Christmas Carol
Runtime: 96 min.
Production: USA , 2009
Release Date: 20 November 2009
Distribution: Forum Film
Distribution: 12 lat

Directed by: Robert Zemeckis
Cast: Jim Carrey, Gary Oldman, Colin Firth

Londyn, lata czterdzieste XIX wieku. Stary, bardzo skąpy, oschły i źle nastawiony do ludzi kupiec Ebenezer Scrooge dzień Wigilii Bożego Narodzenia spędza w swym sklepie. Oddaje się ulubionemu zajęciu – podliczaniu zysków. Niespodziewanie odwiedza go duch byłego wspólnika, Marleya. Zjawa przestrzega go przed kontynuowaniem skrajnie egoistycznego stylu życia. Zapowiada także przybycie trzech kolejnych duchów, które pomogą Scrooge’owi zrozumieć prawdziwy sens ludzkiej egzystencji. Ta przepowiednia zaczyna się spełniać, co wywoła w życiu kupca szereg poważnych konsekwencji…



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
1994 votes. | Rate movie

Movie trailer: A Christmas Carol

Your comments

kamo 24. January 2010, 9:35

co to za szajs??ja myślałam że to jest bajka..;/

nata 23. January 2010, 11:04

film super straszny

iwonka 12. January 2010, 14:05

Fajne efekty 3D, nieco mroczny.... nie żałowałam że na niego poszłam.

Beata 6. January 2010, 22:21

Świetnie zrobiony film, klasyka, przy tym tematyka ponadczasowa. Warty oglądnięcia i do przemyślenia! Polecam gorąco!!!

kraków 27. December 2009, 11:02

polecam!!!! super film, niesamowite efekty!!!

morena 21. December 2009, 23:25

Film swietny,warto,zwlaszcza w 3D!!!! ale zgadzam sie,ze tylko dla doroslych! JA sie momentami balam....

ala 14. December 2009, 16:27

Czadowa interpretacja książki. Natomiast zgadzam sie z moimi przedmówcami, iż film nie jest odpowiedni dla dzieci.!!!

lukas 13. December 2009, 14:24

film jest fajowy

kasia 9. December 2009, 23:12

bylam na filmie z moja piecioletnia coreczka i byla zachwycona. od dwoch tygodni powtarza, ze to film na ktory wszyscy czekalismy?? nie wiem dlaczego tak mowi, bo to bylo zupelnie nieplanowany wypad do kina i kupilam bilety na film, ktory byl aktualnie wyswietlany. balysmy sie troszeczke, (ja bardziej, ze nie bedzie chciala sama spac w nocy, ale byla po prostu zachwycona) mimo to zgadzam sie z opiniami, ze to film nie dla dzieci. prawdopodobnie, gdybym widziala zwiastun tego filmu wczesniej nigdy bym sie nie zdecydowala zeby ogladac go razem z coreczka.. pani w kasie poinformowala mnie, ze to film dla dzieci i nie ma w nim nic strasznego. widac nigdy nie widziala tego filmu... serdecznie polecam, wrazenia niesamowite. (mam na mysli film 3D)

Kara 9. December 2009, 17:05

Mam 12 lat i wcale nie poleciłabym go rówieśnikom, jest straszny, ponury i dominują w nim kościotrupy i duchy, przedstawione tak, że osobiście nigdy bym sobie ich tak strasznie i brzydko nie wyobraziła. Nie polecam, szkoda pieniędzy i czasu.

venom 8. December 2009, 12:47

1. film nie jest dla małych dzieci o czym co poniektórzy chyba nie wiedzieli i teraz narzekają-czytać najpierw na co idziecie ludziska:) 2. ktoś poniżej powiedział ze nudny i głupi. historia i morał opowieści Dickensa jest ponadczasowa i mogę tylko czuć żal do ograniczonej umysłowości i wrażliwości co poniektórych. słowem-żenada ludzie (niektórzy) :)

Monek 6. December 2009, 23:54

Film czadowy, ale tylko w IMAXie. I na pewno nie dla dzieci od lat 9, ale od lat 12. Gorąco polecam wszystkim od 12 lat w górę!!! Niesamowita przygoda! Widziałem już wcześniej inne ekranizacje tej powieści, ale obecna jest najlepsza, najcudowniejsza i godna oglądnięcia! Jeśli jeszcze się wahasz, to nie trać czasu, tylko udaj się do IMAXu! Na prawdę warto!

k@rol@ 6. December 2009, 23:02

film jest na podstawie ksiażki, która "przerabia sie" bodajze w gimnazjum lub w ostatnich klasach podstawowki,wiec gdyby byl dla najmłodszych to zapewne ksiązka analizowana bylaby juz na poczatku szkolnictwa....dlatego nie rozumiem tu komentarzy ze film nie dla dzieci;owszem dla dzieci ale starszych i zreszta wiekszosc z nas znala juz wczesniej ten film z telewizji lub chocby wlasnie z ksiazki...uwazam ze rodzice ktorzy ida z dziecmi do kina powinni wczesniej sie zapoznac z recenzjami czy opisem filmu a nie "lezc" na film bo go reklamuja......ogolnie bajka podobala mi sie;troszke mroczna przez co tym bardziej ciekawa i inna od innych "slodkich"...POLECAM:)

any 5. December 2009, 14:50

myślałam ,że bedzie fajny(tak wszyscy mówili) i straszny, według mnie słabe efekty, nudny, głupi. Zmarnowałam tylko ten czas. Film badziewny , i innym słowem to poprosty Żal wielki Żal!!!!!

mama 4. December 2009, 7:49

Ja zabrałam ośmioro 9 letnich dzieci, na ten film i przyjęcie urodzinowe córki w kinie. Pracownicy kina nie poinformowali mnie o tym ,że film jest od 12 roku życia. Sama nie bardzo skupiłam się na oglądaniu bo patrzyłam na reakcję dzieci i zastanawiałam się czy z nimi nie wyjść. Dzieci były przerażone i zachwycone, ale ich rodzice chyba nie bardzo , jak niektóre z nich budziły się z krzykiem w środku nocy. Nigdy więcej takich urodzin nie zorganizuję. Teraz dzieci mówią o strasznym fimie..

Julita20 3. December 2009, 17:03

Byłam wczoraj i musze przyznać że nie dla dzieci,,ale tak poza tym niezły..ni żałuje że obejrzałam.
Polecam:)

halszka 2. December 2009, 17:54

Halszka
Recenzja prasowa nazwała ten film horrorem.Wiem ,że panie w kinie mają obowiązek informować iż film jest przeznaczony dla dzieci powyżej 12 lat !

Luki 2. December 2009, 1:30

Tragedia , najgorsze badziewie jakie kiedykolwiek widzialem . Film tak ciemny i szary , ze malo co widac , bez sensu , dzieci sie baly , nas troche zmoglo ... Zmarnowany czas i kasa .

niejakaja 1. December 2009, 19:39

RENATA, NIE WSZYSTKIE ANIMY SĄ DLA DZIECI, warto jest obejrzec zwiastuna przed pójściem do kina, bo może sie okazać że wrażliwa pociecha nie wyjdzie szcześliwa po seansie :] OSOBIŚCIE POLECAM OPOWIESC WIGILIJNĄ - warto obejrzec w 3D

Ania 29. November 2009, 22:31

Nie polecam "Opowieści wigilijnej" w iMaxie: dzieciom do lat 12, wszystkim z chorobą lokomocyjną, tym którzy mają słabe nerwy i mają lęk wysokości. Poważnie. Film od początku do końca gra na wszystkich (skrajnych) emocjach, wysysa z ostatniego kilodżula energii. Drugi raz już tego nie obejrzę, brrr.

Rodzice, jeśli macie dzieci poniżej 12 lat, oszczędźcie im tego... ja mam 26 lat i wciskało mnie w fotel. Dzieci nie powinny w tak młodym wieku ogladać zamieniającego się nieboszczyka w kościotrupa itp.

Previous 1

Add new comment A Christmas Carol

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Premieres

8 November
1 November
31 October
25 October

Coming soon

15 November
22 November
29 November
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2019 Repertuary.pl