|

Top 10

  1. Polański, Horowitz. Ho...
  2. Najmro. Kocha, kradnie...
  3. Wesele
  4. No Time to Die
  5. Wyszyński - zemsta czy...
  6. Nomadland
KEI

Transformers


Directed by: Michael Bay

Cinema program "Transformers" in Kraków

No showtimes for movie "Transformers" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Transformers

Runtime: 145 min.
Production: USA / Rosja , 2007
Release Date: 17 August 2007
Distribution: Warner

Directed by: Michael Bay
Cast: Shia LaBeouf, Megan Fox, Josh Duhamel, Rachael Taylor, Tyrese Gibson, Jon Voight

Od wieków, dwie rasy robotów - Autoboty® i Decepticony® – prowadzą wojnę, której stawką jest los wszechświata. Kiedy bitwa przenosi się na Ziemię, na drodze dążących do władzy Decepticonów® staje Sam Witwicky (Shia LaBeouf) - przeciętny nastolatek, który interesuje się głównie samochodami i dziewczętami. Nieświadomy tego, że jest ostatnią szansą na przetrwanie gatunku ludzkiego, Sam razem ze swoją przyjaciółką Mikaelą (Megan Fox) znajdują się w samym centrum działań wojennych. Kiedy ważą się losy świata, Sam zdaje sobie sprawę, z rzeczywistego znaczenia motta rodziny Witwicków – "Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa".

tekst: Kino Kijów



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
2315 votes. | Rate movie

Movie trailer: Transformers

Your comments

danio 16. October 2010, 11:25

film jest naprawde swietny pierwsza czesc a 2 jest jeszcze lepsza czekam na 3 ;)))))

Sebek 22. June 2010, 19:12

To jest najlepszy film jaki odlądałem w życiu. Dałbym 10 oscarów ;]

rafal 25. May 2008, 14:27

ja mam caly film i jest swietny kiedy go obejzalem musialem miec tez gre wiec teraz mam film i gre pozdro

patryk czarnuszewicz 1. May 2008, 15:16

Świetny film niekturzy go lubią

wika24 2. November 2007, 17:01

super super super super jak zaden inny
jest poprostu super tak mi sie podoba ze hej moge go ogladac i ogladac.

malik 6. October 2007, 11:12

słabizna, dla fanatyków..
..film jest ten skierowany do dzieci do 15-tego roku życia, albo do dorosłych facetów którzy wychowali się i z utęsknieniem wspominają czasy gdy w telewizji można było zobaczyć transformersów i tsubase. Film wcale mi się nie podobał, no może prócz niezłej animacji, oraz sam samochód głównego bohatera (w starszej wersji). Film dość nie czytelny, bo roboty były zbyt szczegółowo pokazane. Podobał mi sie jeszcze humor filmu, ale jakbym chciał się pośmiać to poszedłbym na kabaret. Śmieszy fakt że na filmie roboty poruszają ustami, mrugają, mają pięć palców itp. Ogólnie nie polecam. Wysoka ocena filmu myli, ponieważ pewnie głosują dzieciaki z gimanzjum którym się szkoła niedawno zaczęła i jeżdżą na wycieczki do kina zeby się matematyki nie uczyć. A później będą płakać bo matura z matematyki bedzie dla nich obowiązkowa. No i dobrze, cza było nie jechać na ten film tylko sie uczyć :] Moja cena 3 / 10

Killboy 5. October 2007, 1:51

Naprawdę dobry
Naprawdę zaje**sty! Wartka akcja, niezłe zdjęcia. I muzyka spoko. Fabuła zchodzi na drugi plan, ale efekty pierwsza klasa, film naprawdę wciąga. Dawno tylu wybuchów na jednym filmie nie widziałem! Jak ktoś lubiał kreskówkę/komix, to musi na to iść ;)

bach_bach 1. October 2007, 10:26

6/10
Daleko mu do klimatu Batmana czy X-men ale na tle innych filmow o superbohaterach prezentuje sie niezle. No i oczywiscie efekty specjalne przebijaja wszystko. Gdyby tylko same roboty mialy nieco bardziej rozwinieta psychike niz nastoletni glowny bohater to byloby miodzio... No ale nie mozna miec wszystkiego prawda?

czarnym 24. September 2007, 20:45

hmm zbyt cukerkowaty
Niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego roboty które przylatują z kosmosu zmieniają się w coś co przypomina ludzi, tzn. mają usta, oczy, swoje humory?? Skoro mają tak piekielnie ważną mijsę to po kiego grzyba ta cała zabawa?? Na osłode moge napisać że efekty niezłe, ale chwilami (sceny walk)nie wiem co sie dzieje, tzn, kto jest kto...

Homer 21. September 2007, 9:14

średni, a może nawet marny
Film dla "chłopców" lubiących zabawki, bardzo szybką akcję i długi morał wyjaśniający wszystko na koniec. Czyli jeśli ktoś miałby popijać na ławeczce w parku to niech idzie na ten film, ale jeśli ma jakiekolwiek inne zajęcie (np. sen) to nie niech się nie spieszy na ten seans :)

pytająca 20. September 2007, 16:58

pytanie
od ilu lat jest ten film?

Łukasz budek 17. September 2007, 6:16

super nie rozczarowałem się
ludzie czego wy hcecie realnego rzycia to wyjrzyjcie przez okno a nie hodzcie do kina .
film jest super bardzo mi się podobał pujde na niego jeszcze raz a nie tak jak niekturzy będe go oglądał na komputerze .
a pozatym transformers to transformers czego się ludzie spodziewacie .

Torrens Serpenthor 14. September 2007, 20:47

KIX ASS!
Świetne, dynamiczne zdjęcia, wszystko pędzi i wiruje. Niesamowicie szybkie akcje, świetne sceny walk, efekty naprawdę rewelacyjne, w trakcie oglądania można zupełnie zapomnieć, że tych robotów tak naprawdę tam nie ma ;) Jedyne, co mogę zarzucić autorom, to dość banalna fabuła i mała dawka grozy/mroku, który tylko chwilami i to bardzo sporadycznie dochodzi do głosu. Ogólnie film bardzo dobry, można się świetnie bawić. Czekałem na to 12 lat, a autorzy zaskoczyli mnie pozytywnie.

Dominika 6. September 2007, 19:45

Świetny
Film po prostu super sie ogląda,wciąga,trzyma w napięciu,śmieszy,autoboty są przefajne i wogóle wogóle polecam,choć przed filmem nie byłam do niego dobrze nastawiona heh,co widać że naprawdę wywołał na mnie pozytywne wrażenie.
P.S. Niektórzy to lubia bawić się w krytyków hahah

rafaello 6. September 2007, 8:50

przeciętniak
byłem wczoraj z dziewczyną na tym filmie, nie jestem rozczarowany, ale po komentach które tutaj czytałem spodziewałem sie czegoś lepszego. efekty specjalne bardzo fajne, ale Sceny walk czesto były pokazywane zbyt szybko, czasami nic nie było widać, sceny humorystyczne czasami nawet śmieszyły, Alek końcówka jest głupia, tak jak ktoś juz napisał, zabrakło tylko hymnu USA i flagi powiewającej gdzieś bardzo wysoko!! :)

Violetta O 4. September 2007, 20:43

Lekko przesadzony !!!Ale da się ogladać !!!
Film na poczatku trzyma w napięciu potem robi się bajka dla dorosłych ....fascynuja efekty ...czasami przesadzone .Film jest zbyt długi.

diabel04 4. September 2007, 20:02

....
film zrobiony dla efektów, nic poza tym...

Cyrom 3. September 2007, 15:01

Dobre
Film fajny. Dobrze sie ogląda efekty całkiem. Muzyka niezła. Inny niz sie spodziewałem ale Ok. Czasami nawet ma być śmiesznie ale różnie to wyszło. Warto

lola 2. September 2007, 22:51

Ci ktorzy mowia ze kicha sie nie znaja!! Rewelacja!!
normalnie nigdy bym nie poszla na film o robotach...ale po obejrzeniu kilku scen okazalo sie ze jest wart zobaczenia. Uwazam ze jest genialny...a co najwazniejesze przez caly film nie ciagnie sie walka robotow ktora byla by poprostu nudna juz po kilkunastu min. ale sa rozwiniete jeszcze inne watki. I co jest najlepsze calkiem niezle...czasem mozna sie posmiac...KONIECZNIE WARTO ZOBACZYC!!

olo 1. September 2007, 10:52

nieeee:/
pierwsza część do przetrzymania... ostanie pół godziny typowy amerykański patos, podniosła muzyka - brakowało amerykańskiego hymnu i flagi zatkniętej gdzieś wysoko, wysoko...jak dla mnie po prostu za dużo...
dobrze że oglądałam to na komputerze...:]

Add new comment Transformers

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Premieres

22 October
15 October
8 October

Coming soon

29 October
5 November
10 November
11 November
12 November
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2021 Repertuary.pl