|

Wasze hity

  1. Le Mans '66
  2. Midway
  3. Na noże
  4. Boże Ciało
  5. Nieplanowane
  6. Parasite
  7. Ból i blask
  8. Czarownica 2
  9. Joker
  10. Terminator: Mroczne pr...
KEI

Władca Pierścieni: Powrót Króla

The Lord of the Rings. The Return of the King
Reżyseria: Peter Jackson

Repertuar filmu "Władca Pierścieni: Powrót Króla" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Władca Pierścieni: Powrót Króla" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Władca Pierścieni: Powrót Króla
Tytuł oryginalny: The Lord of the Rings. The Return of the King
Produkcja: USA , 2003
Premiera: 1 stycznia 2004
Dystrybutor filmu: Warner

Reżyseria: Peter Jackson
Obsada: Elijah Wood, Sean Astin, Viggo Mortensen, Ian McKellen

Ostatnia część trylogii Tolkiena w reżyserii Petera Jacksona.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 3189 razy. | Oceń film

Aktualności

"2.50 zł za godzinę" w ARS

Dzięki najnowszej promocji ARS "2.50 zł za godzinę" będziecie mieli okazję do obejrzenia na wielkim ekranie Dowolnej części trylogii "Władca Peirścieni" za nieduże pieniądze. W trakcie promocji cena... [więcej]

Nocny Maraton Władcy Pierścieni w ARS

ARS zaprasza na Nocny Maraton Władcy Pierścieni, czyli trzy częsci filmu w jeden wieczór 24/25 stycznia.
20:15 Władca Pierścieni. Drużyna Pierścienia
23:30 Władca Pierścieni. Dwie Wieże
02:45 Władca... [więcej]

Wasze opinie

raf345a 7. sierpnia 2019, 22:29

ha ha SOBOL29 ogladałes juz 7 razy władce pierscieni powrót króła ja w tym roku ogladalem film 546 razy na cda taki super 10/10 i wersje roszerone ogladałem co trwa 4 godziny

Rafal568a 6. listopada 2017, 21:09

Nie czytałem ani władcy pierścieni ani hobbita ale na podstawie filmów jestem fanem tolkiena

radek665a 6. listopada 2017, 15:08

ha ha ha wladca pierscieni powrot loka bardzo smieszne nie bedzie kolejnych czesci ludzie wynika z fabuly filmu sauron zostal pokonany pierscien znoiszczony w ogniu gory przeznaczenia a aragorn zostal krolen gondoru miasta minas tirit dlatego nie bedzie kolejnych czesci mi tez jest przykro ale trudno

piotrek667a 6. listopada 2017, 15:05

wow komentarzy filmu jest az na 9 stronach mysle ze jest tak z conajmniej 100 do nawet 200 komentarzy na tych 9 stronach moze nawet wiecej film jest zawalisty jak kazdy film ma swoje wady niema filmu idealnego bez wad kazdy film jakies ma ale wladca pierscieni powrot krola ma ich strasznie malo najwieksza wada to czas trwania filmu 4 godziny to troche jest ale avatar trwal z 3 godziny co prawda godzine mniej ale i tak dlugo ale malo kto narzeka na czas avatara bo film jest tak genalny ze czas szybko uplywa tak samo jest z wladca pierscieni powrot krola czas szybko uplywa podczasz seansu poniewaz film tak wciaga widza w ten swiat

szymek88a 6. listopada 2017, 14:54

wladca pierscieni powrot krola to zawalisty film skoro nawet dziewczynom sie podoba jakas aleksandra25 napisala ze super swoja droga dziwie sie ze dziewczyny ogladaja takie filmy moja siostra nienawidzi tego filmu to filmy typowe dla menzczyzn bo sa brutalne brutalny jest swiat wojny wojna jest przetstawiona w okrutny sposów i sa ochydne mordy orków np gathmot tak paskudne ze koszmary mozna miec wiec dla bardzo wrazliwych dziewczyn wogule bardzo wrazliwych ludzi zdecydowanie odradzam ten film nie chodzi zeby ktos mial serce z kamienia zeby obejrzec ten film ale nie moze byc bardzo wrazliwy glebszych emocji nie mozna pokazywac ale dla mnie film 10/10

rafal334a 6. listopada 2017, 14:47

dlaczego srednia ocena tego zawalistego filmu na tej stronie kina.krakow.pl wynosi 5 gwiazdek powinno byc 10 gwiazdek i koniec najwyrazniej wiekszosc osob wchodzacych na ten film to nie sa znawcy kina i tyle w temacie przeciez wladca pierscieni powrot krola to film zawalisty niesamowicie zawalisty arcydzielo nad arcydzielami 10/10

Tomek 2z 27. października 2017, 4:32

To jest zawaliste 10/10 aż chce się oglądać film super to taki co mozna ogladac bez końca i nigdy się nie znudzi takim filmem jest władca pierścieni powrót króla

Rafal456asf4 20. października 2017, 9:23

Władca pierścieni powrót króla jest genialny arcydzieło 10/10 a dlaczego z kilku powodów film ma genialne dialogi każe słowa aktorów sa niesamowite i mają swoją charakterystyczną wymowę genialna fabuła najlepsi aktorzy Ian mackelken w roli Gandalfa 10/10 i viggo mortress genialny aktor muzyka genialna efekty genialne

Rafał 15 19. października 2017, 9:41

Zgadzam się z emeraldinem 14 puki ktoś nie zrobi lepszego filmu władca pierścieni powrót króla jest niepokonany i nie zanosi się na to że szybko powstanie lepszy film albo przynajmniej na podobnym poziomie jeśli wogule powstanie coś podobnego

rafal7889a 9. października 2017, 2:10

zawaliste to zawaliste

Rafal768a 6. października 2017, 18:55

WOJTEK 21 co ty piszesz Boże mozg ci odjelo zawalisty film a ty że głupi film

refekcio 10. września 2017, 11:01

zawalisteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeee to jest wladca pierscieni powrot krola 10/10 nawet 1000000000/1000000000 a nawet triliard/triliard ablo nawet 100 centylionów/100 centylionów centylion to 100 do potegi 600

rafal 16. stycznia 2017, 15:46

zawaliste 10/10

rafal 14. stycznia 2017, 19:01

kazda klatka filmu zawalista koszt budzet 94 mln $ zysk 1 119 929 521 $

rafał 8. listopada 2016, 21:00

kazdemu mieszakancowi ziemi powinien podobac sioe ten film zaewalisty krto pisze ze film jest glupi bez obrazy sam jest glupi i ktos pisze ze film jest fajny albo calkiem fajny jest dziwny film jest zawalisty arcydzieło super 10/10

rafal fan tolkiena władcy pierscieni i petera 8. listopada 2016, 20:57

ktos napisal ze ten film jest glupi niewiem jak tak mozna napisac ten film powinien sie podobac kazdemu mieszkancowi ziemi arcydzielo 10/10 peter zrobil zawalisty film

Alexandra 25. października 2007, 10:05

SUPEr
Film był naprawde ekstra bardzo mi sie podobała scena walki( z orkami)

Alexandra 25. października 2007, 10:05

SUPEr
Film był naprawde ekstra bardzo mi sie podobała scena walki( z orkami)

małpiatka 26. stycznia 2007, 16:55

dał bym mu 6+
fajny film ludzie się leją z orkami po prostu bajer

TONIA55 7. sierpnia 2005, 11:14

SUPER FANTASTYCZNY!!!!!!!!1
SUPER!!!TAKIEGO FILMU NIEBYŁO NIE WIAOMO CZY BENDZIE.BDYBY OBEJRZECI TEN FILM W KINE TRÓJ WYMIAROWYM!!!!!!TRZEBA BYCI KOMPLETNYM PRYMITYWEM ZEBY NIE DOSTRZEC JAKI JEST TEN FILM I KSIONZKA SPANIAŁY
(BEZ URAZY WOJTKU)_

Poprzednia 1 3 4 5 6 7 8 9 10

Dodaj nowy komentarz Władca Pierścieni: Powrót Króla

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

6 grudnia
29 listopada
22 listopada

Zapowiedzi

13 grudnia
19 grudnia
20 grudnia
25 grudnia
27 grudnia
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin