|

Top 10

  1. Polański, Horowitz. Ho...
  2. Sound of Metal
  3. Druk
  4. Nomadland
KEI

Harry Potter and the Half-Blood Prince


Directed by: David Yates

Cinema program "Harry Potter and the Half-Blood Prince" in Kraków

No showtimes for movie "Harry Potter and the Half-Blood Prince" for today
Choose other date from the calendar above.

Movie poster Harry Potter i Książę Półkrwi
Original title: Harry Potter and the Half-Blood Prince
Production: Wielka Brytania , 2009
Release Date: 24 July 2009
Distribution: Warner
Distribution: 6 lat

Directed by: David Yates
Cast: Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint

Lord Voldemort zaciska swoją złowieszczą pętlę wokół świata Mugoli i czarodziejów, a Hogwart przestaje być – jak dawniej - bezpieczną przystanią. Harry podejrzewa, że niebezpieczeństwo może czaić się w samym zamku, ale Dumbledorowi zależy raczej na przygotowaniu go do ostatecznego starcia, które jego zdaniem nastąpi niebawem. Razem usiłują znaleźć broń zdolną skruszyć zapory Voldemorta. Harry’emu coraz bardziej podoba się Ginny...niestety, Dean Thomas jest nią również zainteresowany. Lavender Brown dochodzi do wniosku, że Ron jest jej przeznaczeniem, nie bierze tylko pod uwagę czekoladek Romildy Vane! No i oczywiście Hermiona, przeżywająca męki zazdrości, lecz zdecydowana nie ujawniać uczuć. Gdy romanse kwitną, tylko jeden uczeń pozostaje wyniosły i obojętny. Postanowił wywrzeć swoje niezatarte – choć mroczne – piętno na życiu Akademii. Miłość wisi w powietrzu, lecz za nią czai się dramat i Hogwart być może już nigdy nie będzie taki jak przedtem.

tekst: Multikino



Average rate: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
4346 votes. | Rate movie

Movie trailer: Harry Potter and the Half-Blood Prince

Your comments

High Magic Musical:/ 30. July 2009, 16:30

Uwielbiam Harryego Pottera i z przykrością muszę stwierdzić ze ta cześć byla najgorsza ze wszystkich! Nie bylo prawie w ogole akcji, chociaz i tak to jest nic w porównaniu z tym ze caly film obracał się w okół całowania i golenia się:/ jak Ginny karmi Harrego i sznuruje mu buta to zrobiło mi sie WSTYD za to ze lubie ten film.. Powinni zmienic tytuł na 'High Magic Musical 3' :/

Moly :) 29. July 2009, 22:04

ten film jest świetny !!! polecam już 4 razy byłam na tym w kinie i nadal nie mam dość !!! i chetnie oglądnełabym to jeszcze ze 100 razy ale nie ma czasu~!! naprawde film jest wart ogłądnięcia i zapłacenia tych 14 zł

. 29. July 2009, 12:12

Dla mnie w filmie było za mało akcji, fajne wontki z książki jak już się pojawiły, zostały spłycone do minimum. Nie podobało mi się też to, że gdzie się dało wpychali ginny (niektóre sceny z nią to poprostu żenada). Cały film mnie śmieszył przez co trudno było mi odczuwać strach czy jakiekolwiek wzruszenie. Jestem bardzo zawiedziona idąc do kina myślałam, że warto.

Ania xD 28. July 2009, 23:11

Film był najslabszy ze wszystkich,bardzo ale to bardzo sie zawiodłam czekałam na film ponad rok z nadzieja ze bedzie to jedna z najleprzych części Harr'ego Pottera ale bardzo sie zawiodłam!!
Film okazał sie wielka klapa!;/

Alice 28. July 2009, 16:16

a mnie rozwaliły rozmowy Rona i Harry 'ego o cerze Hermiony ;D no i nie wiem czemu, ale początek jest strasznie śmieszny. i nie wiem czemu, ale tylko dla mnie. ;D

bryndza007 28. July 2009, 12:06

a jesli ktos nie lubi dubbingu (ja na przyklad nie znosze), to w arsie ten film leci normalnie z napisami

ad. 28. July 2009, 12:05

Film na pewno dobrze nakręcony, jednak osoby, które przeczytały książkę będą odczuwac pewien niedosyt. Wątek samego "księcia półkrwi" jest potraktowany bardzo pobocznie i "po łebkach". Wiele niescislosci w stosunku do ksiazki. Oczywiscie jej rozmiary nie pozwalaja na wierna ekranizacje, ale mimo wszystko.
Bardzo fajne, zabawne, komediowe wątki.
Ogolnie do polecenia glownie dla fanow pottera, którzy i tak do kina pojda.

majkel 28. July 2009, 11:11

straszny syf!!! zresztą jak wszystkie inne części!!!

obserwator 27. July 2009, 20:52

Obejrzawszy wreszcie film, wiem już dlaczego przełożono jego premierę. Ale tak na poważnie, to zawiodłem się na filmie z kilku prostych powodów. Wiadomo, książka a film to dwie różne formy przekazu, nawet jeżeli treść jest wspólna. I cieszę się, że książka zawsze będzie lepsza, co dobrze świadczy o ludzkości w dzisiejszych czasach. Jeszcze nie jesteśmy aż tak skonformizowani i wizja jednego człowieka nie przebije indywidualnej wyobraźni pojedynczego czytelnika. Osobiście dla mnie, to było za mało efektów specjalnych - jeżeli film jest oparty na fantastyce, a szczególnie magii, to hellou, żyjemy w 21. wieku, to nie czasy gdzie tego typu film można opierać na dialogach, zresztą jakich... Pominę sceny miłosne. No romansidło zrobili, że aż boli. Ale jedna scena ździwiła mnie na maxa. Jeżeli się mylę, proszę mnie poprawić, ale moja nieuwaga być może spowodowana była nieustannym ziewaniem w kinie, i to bynajmniej nie z powodu niewyspania. A mianowicie jest scena, kiedy bodajże Hermiona mówi do Harrego, że Ron się już nie gniewa, że Harry całował się z jego siostrą. A skąd on o tym do jasnej ciasnej wiedział? No bo, kto czytał książkę, tan wie, ale z filmu nic takiego nie wynika, i widz siedzi i się zastanawia o co chodzi... To tyle

samotari 27. July 2009, 17:26

Film słaby, nie sprostał niestety moim oczekiwaniom. Całość wydała mi się jednym wielkim wstępem, a tu nawet się nie zorientowałem i ciach - koniec filmu. Niepotrzebnie tyle zmian w stosunku do książki. Można było z tego filmu wyciągnąć o wiele więcej.

Luzej 27. July 2009, 13:52

Piotrze! Rozwaliłeś mnie swym komentarzem xD Trzeba żyć na innym świece, żeby nie słyszeć o KSIĄŻKACH J. K. Rowling o Harrym Potterze, NA PODSTAWIE KTÓRYCH powstały filmy

Mmm :) :) 27. July 2009, 7:42

taak, książka jest, czytałam każdą część po kilka razy i mi się bardziej podoba niż film w przypadku każdej częśći;)

RobA 27. July 2009, 1:29

Film jest gigantycznym rozczarowaniem - mało akcji, mało "mroku", dużo infantylnych scen, które mogą cieszyć chyba tylko 12-latki. Jak dla mnie najgorsza ze wszystkich części.

Ten ktory sie zna.. 26. July 2009, 22:16

Był Fajny... Opłacało sie iść 9/10

Eve 26. July 2009, 21:30

Ach, zapomniałabym o wyjatkowej scenie, kiedy Harry'ego łapie ta obślizgła łapa:D świetne! Cała sala zgodnie podskoczyła:D

Eve 26. July 2009, 21:25

Ostatni komentarz wymiata:D:D
Własnie wróciłam z filmu, faktycznie, brakowało mi pogrzebu Dumbledora, ale trzeba okazać trochę zrozumienia. Film i tak trwa te swoje ponad dwie godziny, gdybyśmy chcieli umieścić w nim wszystkie, chociażby te bardziej wartościowe, sceny, to wyszłoby tego kilka godzin:) wszyscy, którzy czytali książkę mają miłą powtórkę. Nastrój filmu też świetnie utrzymany, muzyka, dźwięk - fantastyczne.
No i humor:D Zgadzam się z kimś poniżej, iż dubbing polski tradycyjnie reprezentuje żenujący poziom - niestety. Dlatego będę czekać z utęsknieniem, aż ukaże się dobra wersja anglojęzyczna;)
Chociaż "ręczne robótki", "idę się wyrzygać", no i teksty Rona... są świetne:D:D
Ogólnie, polecam film! Trzeba zobaczyć, niezależnie czy książkę się czytało, czy tez nie. Ci, którzy czytali mogą zatęsknić za kilkoma scenami, ale przecież bez tego się nie obejdzie;) a ci, którzy nie czytali, na pewno nie będą narzekać, bo też na co? Ewentualnie na zakończenie, z braku świadomości, że tak właśnie ma być:)

Piotrek 26. July 2009, 15:28

Obejrzałem ten film o tych czarodziejach i nawet mi się podobał. Słyszałem że powstała nawet jakaś książka na podstawie filmu, ale na pewno nie jest tak fajna jak film bo mi sie on podobał, tylko smutno sie kończy...

Suzi 26. July 2009, 14:00

Ahh!
Bylam wczoraj na tym filmie o 22 w Zakopiance!
Jest cudny,wiele zabawnych i milosnych scen.
Teks Hermiony mnie rozwalil:
'Przepraszam,musze sie wyzygac'
hehe
jest cudna
naprawde warto isc!

pauuula 25. July 2009, 19:22

jeśli mieszkasz w Krakowie to w Kinie Kijów... ;)

kolebka 25. July 2009, 16:44

Ogólnie dobra ekranizacja, aczkolwiek brakuje tych wypraw do wspomnień o Riddlu, mało mało... No i nie było pogrzebu Dumbledora.
Podobał mi się klimat filmu, już nie taka lekka bajeczka dla dzieci.
Polecam :) !

Add new comment Harry Potter and the Half-Blood Prince

Your opinion about the movie:

Repertuar kin na telefonie

Now in cinemas

Premieres

24 September
17 September
10 September

Coming soon

1 October
8 October
15 October
» more coming soon

Cinemas


logo Repertuary pl © 2000 - 2021 Repertuary.pl