|

Wasze hity

  1. Ukryta gra
  2. Ikar. Legenda Mietka K...
  3. Czarownica 2
  4. Boże Ciało
  5. Parasite
  6. Nieplanowane
  7. Ból i blask
  8. Joker
  9. Piłsudski
  10. Obywatel Jones
KEI

Infiltracja

The Departed
Reżyseria: Martin Scorsese

Repertuar filmu "Infiltracja" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Infiltracja" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Infiltracja
Tytuł oryginalny: The Departed
Czas trwania: 152 min.
Produkcja: USA , 2006
Premiera: 27 października 2006
Dystrybutor filmu: Warner

Reżyseria: Martin Scorsese
Obsada: Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson

Infiltracja – trzymający w napięciu dramat kryminalny Martina Scorsese – przenosi widzów w codzienne życie dwóch policjantów. Bystry i niezwykle ambitny Colin Sullivan wydaje się być na najlepszej drodze do błyskotliwej kariery w elitarnej specjalnej jednostce dochodzeniowej policji stanu Massachusetts, której głównym zadaniem jest rozprawienie się z irlandzkim bossem mafijnym, Frankiem Costello. Billy Costigan, twardy i znający każdy zakątek miasta chłopak, jak wieść niesie, stracił odznakę przez swój porywczy charakter i wylądował z powrotem na niegościnnych ulicach południowego Bostonu, gdzie Costello zwerbował go do swoich szeregów. Jednak żaden z tych bohaterów nie jest tak naprawdę tym, za kogo się podaje. Obaj igrają z ogniem, grając przeciwko sobie, a w tej grze idzie o najwyższe stawki.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 2328 razy. | Oceń film

Trailer filmu: Infiltracja

Wasze opinie

owoce sadu 23. września 2007, 14:50

masakra
zaczyna sie ciekawie jak filmy z tego rodzaju ale koncówka to juz naprawde przegiecie. nic dziwnego ze pod koniec seansu cale kino glosno komentowalo, ludzie wybuchali śmiechem a zakonczenie (ktore powinno miec miejsce 45 min. wczesniej) zostalo oklaskane: dotrwalismy do konca, dzieki bogu - choc nie wszyscy - wiele osob wyszlo z seansu.

borka 22. września 2007, 12:08

bardzo dobry film gorąco polecam!!!
wartka akcja, zaskakujące i nieprzewidywalne sploty wydarzeń, znakomita obsada i rewelacyjna muzyka to wszystko wystarczy, by uznać film za dobrą sensację. Ten flm to ma!!!

K.J. 28. czerwca 2007, 12:08

baaaaardzo dobry
Uważam że jest to jeden z najlepszych filmów jakie widziałam przez ostatnie miesiące. Świetna gra aktorska (pozytywne zaskoczenie L.D.) no i muzyka!! Po prosty wyśmienita.

Karlik 24. marca 2007, 19:05

Hmm../
Ktoś wymyślił świetny film..ale nie miał już siły na wymyślnie zakończenia/

Pablo&Rylska 24. marca 2007, 0:17

Dobry film
Nie wart Oskara, trochę zbyt nachalnie naciera. Ale ten Jack, klasa sama w sobie, a Damon był i będzie płotką (no może awansuje na leszcza;)). Moim zdaniem dla chłopaka szuflada się zamknęła na dobrych parę lat. A reżyser zasłużył sobie na Oskara tylko szkoda, że za taki film. Moja dziewczyna nawet nie pamięta co to za film. A zrobił TYYYYYYLLLEEE lepszych. Szkoda, że nie oceniają za dzieło... A kierują się nie tym czym powinni (moim zdaniem). Banda decydentów He He

Alka 22. marca 2007, 10:05

Naprawdę SUPER!
W gazetach, telewizji... Wszyscy rozpowiadają jaki ten film jest okropny i że nie zasłużył na OSCARA a moim zdaniem zasłużył na pewno bardziej niż Babel albo Listy z Iwo Jimy. Film jest extra, świetna obsada: DiCaprio (jak zawsze świetny), Matt Damon (drugi z moich ulubionych aktorów, bo pierwszy jest Leo) i Nicolson... A Martin to mój ulubiony reżyser i ten film jest jednym z najlepszych!!!

jay 17. marca 2007, 21:57

dobry poczatek
ale potem coraz gorzej. moze byc

czarodziej 7. marca 2007, 23:06

dobry choc nie na oscara
Film dobrze zrobiony, wciagajacy i zaskakujacy, ale czegos zabraklo.Wydaje mi sie, ze inne filmy Scorsese bardzije zaslugiwaly na Oscara, ale rozumiem, ze Akademia obudzila sie z reka w nocniku wiec postanowila uhonorwac rezysera jak najszybciej. Poza Nicolsonem, swietna rola Di Caprio, jak dla mnie bardzo niedocenianego aktora.

QueeQueg 7. marca 2007, 8:20

Świetny!
Po obejrzeniu długo nie mogłem zasnąć. Po prostu czuje się, że tak wygląda prawdziwe życie gliniarzy i przestępców, bez upiększania.
A zakończenie nie jest śmieszne, tylko wymyka się hollywoodzkiej sztampie będąc bliżej życia niż filmu.
Polecam!

czarzak 3. marca 2007, 15:44

W swojej klasie, tzn psychologizujących "policjantów i złodziei", absolutnie najwyższy poziom. Spokojnie dorównuje "Gorączce", jeśli jej nie prześciga. No i genialny Nicholson - jak wino :)

bach_bach 1. marca 2007, 12:21

niezly
na 10 punktow dalbym mu 7. Zakonczenie dziwne, pozostawia duzy niedosyt...

czarna 28. lutego 2007, 16:48

Bomba!!!
Ten film jest po prostu bombastyczny... Po wyjściu z kina miałam wrażenie jakbym brała udział we filmie. Uważam, że Leonardo DiCaprio (mój ulubiony aktor)świetnie sobie poradził grając Billa. Było świetnie. Chętnie bym obejrzała ten film jeszcze raz...

ankra 27. lutego 2007, 23:31

dobry film
Film trzyma w napięciu i nawet zaskakuje. Genialna wg mnie rola DiCaprio, co mnie zaskoczyło pozytywnie. Zgadzam się z opinią, że dla niego i Nicholsona warto oglądnąć ten film. Nie przeszkadza nawet banalne zakończenie - dla mnie ten film powinien skończyć się trochę wcześniej - na dachu - chyba byłoby ciekawiej.

sadki 24. lutego 2007, 13:59

ok
Trochę przydługawy, za to zaskakujący. Ciekawy klimat. No i di karpio, który wreszcie zaczął dojrzewać do normalnych ról

Subber 16. lutego 2007, 21:33

Świetny
Bardzo dobry film. Dawno nie widzialem tak ciekawie zrobionego filmu. Prawie przy kazdej scenie widz jest czyms zaskakiwany. 10/10

Paweł z Krakowa 28. stycznia 2007, 10:19

notka o filmie
Film spoko trzyma w napieciu nie da sie nudzic.. ale to jest film Martina Scorsese i w porównaniu z np " Casino " wypada troche blado.. jednak polecam.Bez zarzutu z szybkim zakonczeniem.

warrior1700 27. stycznia 2007, 15:47

polecam
polecam

Pio'76 27. stycznia 2007, 11:25

jak dobry obiad w dobrej restauracji zakończony deserem z fast food-a :P
Fajny film, wszystko jak trzeba w kinie akcji, dobrze zagrany, ale pod koniec tak pokręcony, że ludzie się śmiali na widowni, a chyba nie oto chodziło...

Ptaszynka 22. stycznia 2007, 20:31

Film dobry
i z ciekawą fabułą. Nudzić się raczej nie da.
Gra Di Caprio rzeczywiście dobra,chociaż jak w każdym filmie-w tym również można znaleźć parę felerów. No,ale od tego są krytycy filmowi-my ogladając ten film powinniśmy poczuć dreszczyk emocji i polecić lub nie;) film innym.

Jusuteen 20. stycznia 2007, 10:39

Rozwija nam sie di Caprio...
i wlasnie tylko dla niego i oczywiscie Jacka Nicholsona warto obejrzec ten film. U Jacka odczuwa sie swietna luzacka improwizacje a u di Caprio skupienie i wspaniala, kontrolowana gre (zycze mu chociaz nominacji). A film, no coz za duzo strzelania, a koncowka az groteskowa - kiedy Matt wchodzi do domu widzi faceta i mowi OK. Zalosne...

Poprzednia 1 3

Dodaj nowy komentarz Infiltracja

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

8 listopada
1 listopada
31 października
25 października

Zapowiedzi

15 listopada
22 listopada
29 listopada
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin