|

Wasze hity

  1. Polański, Horowitz. Ho...
  2. Najmro. Kocha, kradnie...
  3. Nie czas umierać
  4. Wesele (2004)
  5. Spis cudzołożnic
  6. Na rauszu
KEI

Obłędny rycerz

Knight's Tale
Reżyseria: Brian Helgeland

Repertuar filmu "Obłędny rycerz" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Obłędny rycerz" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Obłędny rycerz
Tytuł oryginalny: Knight's Tale
Czas trwania: 132 min.
Dystrybutor filmu: Warner

Reżyseria: Brian Helgeland
Obsada: Shannyn Sossamon, Laura Fraser, Paul Bettany, Heath Ledger

Komedia przygodowa w stylu MTV, zainspirowana przez „Opowieści kanterberyjskie”. Młody giermek William jest mistrzem rycerskich potyczek. Kiedy umiera jego pan, William wraz z towarzyszami - Rolandem i Watem - wyrusza w drogę, na której spotyka nieznanego nikomu pisarza Chaucera. Ten deklaruje swą pomoc w sfałszowaniu dokumentów, które pozwolą Williamowi jako rycerzowi brać udział w turniejach.
Średniowieczna akcja przy dźwiękach „We will rock you” Queen - tego jeszcze nie było.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1701 razy. | Oceń film

Wasze opinie

Staszka 15. września 2003, 7:35

Film super. Dosłownie obłędny.
Obłędny rycerz dosłownie obłędny. Idealny facet i prawdziwy aktor. Za tą rolę dałabym mu oskara.

JUSTA 26. lipca 2003, 21:42

Jes spoko zaliczam do moich najlepszych
Kiedy zobaczyłam Ledgera nie mogłam od niego oderwać oczu BOZE jaki on jest cudowny zamiast ogladać film paczyłam sie tylko na niego hehe...

bestii 1. czerwca 2003, 16:20

Heath Ledger jest cool.
Jest cool, gra świetnie i ma swoją stronę w polskim necie... [..]

hot laska 14. listopada 2002, 15:11

Jak zobaczyłam ten film to byłam w totalnym szoku
Zagrał niesamowicie Heath.Ideał faceta dla mnie.Jedyny film na którym nie usnęłam.Coś odlotowego!!!!!!!!!!!!!

catlin 8. marca 2002, 14:21

rewelacja
ten film jest rewelacyjny a heath jest jak zawsze cudowny !!!!!!!kocham go!!!!!

evil_girl 29. września 2001, 14:37

Heath Ledger jak zawsze zabójczo przystojny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Panzer 22. września 2001, 19:36

super , akurat trafia w moje gusta ,Queen i średniowiecze : lepiej chyba byc nie moze :)))
film jest naprawde fajny i warty obejżenia .
Jest w nim i humor i troche napiecia no i oczywiście troche miłości .

Mała Mi 18. września 2001, 14:22

bardzo optymistyczny; akurat taki, żeby się odstresować;

Ola 9. września 2001, 15:37

Aktor obłędny, niezła muzyka, świetne zdjęcia...
Pomimo,że jest to typowa bajka, to nawet miło się ten film ogląda... Aktor obłędnie przystojny, miła muzyka i profesjonalnie genialne zdjęcia ! Warto obejrzeć dla odstresowania się w chłodny jesienny wieczór...

kropka nad i 2. września 2001, 12:29

Knight's Tale w rytmie rocka hehe
Nie spodziewajcie sie wielkiego filmu a wszystko bedzie dobrze. Ladne panienki w strojach od czolowych wspolczesnych projektantow mody, rycerze lamiacy na sobie kopie na 100 milionow sposobow, zlo i dobro, trubadurzy graja "we are the champions" na dawnych instrumentach choc brzmi jak oryginal :) a wszystko to w sredniowieczu. Ja tam sie bawilem dobrze.

Dodaj nowy komentarz Obłędny rycerz

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

15 października
8 października
1 października

Zapowiedzi

22 października
29 października
5 listopada
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin