|

Wasze hity

  1. Le Mans '66
  2. Midway
  3. Na noże
  4. Boże Ciało
  5. Ikar. Legenda Mietka K...
  6. Nieplanowane
  7. Parasite
  8. Ból i blask
  9. Czarownica 2
  10. Joker
KEI

Stay Alive


Reżyseria: Williams Belle

Repertuar filmu "Stay Alive" w Krakowie

Brak repertuaru dla filmu "Stay Alive" na dziś.
Wybierz inny dzień z kalendarza powyżej.

Plakat filmu Stay Alive

Czas trwania: 85 min.
Produkcja: USA , 2006
Premiera: 11 sierpnia 2006
Dystrybutor filmu: Forum Film

Reżyseria: Williams Belle
Obsada: Jon Foster, Samaire Armstrong, Frankie Muniz, Sophia Bush

Po tajemniczej, okrutnej śmierci dawnego znajomego, grupa nastolatków znajduje się w posiadaniu pewnej gry, która powstała w oparciu o prawdziwą historię pewnej księżnej z 17-ego wieku. Gracze nie znają jej zasad, jednak kiedy tylko rozpoczynają zabawę, okazuje się, że osoba, która umiera w grze, umiera także w rzeczywistości. Przyjaciele muszą odnaleźć sposób na pokonanie księżnej, by pozostać przy życiu.



Średnia ocena: 5.0
rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0 rating 5.0
Oceniono 1864 razy. | Oceń film

Wasze opinie

BASIA 23. lutego 2007, 10:36

REWELACJA
BARDZO PODOBAł MI SIę TEN FILM ZWłASZCZA ZE OGLąDALAM GO SAMA.POTEM NIE MOGLAM SPAC BO WSZEDZIE WIDZIALAM ELKE.POZDRAWIAM

Zielony &Kamil 1. listopada 2006, 3:17

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
buuuuu film był tak łachowny że ze strachu tuliłłem, się do kolerzanki;)ale było oka pozdro i zapraszam do sprawdzenia gierki wciąga!!!;)

Archangel 26. września 2006, 18:21

Dostateczny
Film byl smieszny. Pomysl ciekawy, wykonanie tez,a le znoiwu przypominal mi typowo amerykanskie produkcje dla znudzonych nastolatkow. Strach przed ogniem i jego powod mnie rozbroily a scena z przekazywaniem rozy omalo nie powalila. Oj pamietam ten smiech na sali jak blondyneczka zrywala platki. Moze i intencje byly dobre, ale strasznie uproscili ten film.

sara 5. września 2006, 15:15

Niezły ale smieszny
Kiepski horror niby nowa fabuła jednak od razu mozna sie domyslec kto zginie a kto przezyje(przynajmniej dobrzy aktorzy byli) standardzik grupa przyjaciól ktorzy gina pokolei wiecej smiechu niz strachu ale niezaluje ze poszlam na ten film bo przynajmniej sie posmialam

Kati 31. sierpnia 2006, 15:18

nawet fajny
Film ten na poczontku nawet był straszny al e puż niej okazał sie poprostu nudny. Intrygujace było to ze niektóre postacie były realistyczne jak ta księżna. Ogulnie pomysł na film był fajny ale wykonanie juz gorsze.
PS. Dla wszystkich któży niewiedza dlaczego ten gostek co nieżył pokazał sie w nastpnej scenie wyjaśniam ze wpadł on w krzak dzikich czerwonych róz których boja sie duchy wiec księżna go niezabiła bo była duchem. W scenie gdzie bochaterowie zbieraja róże z tego miejsca nie było widac trupa w krzakach więć ten koles zył

swirrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 23. sierpnia 2006, 10:41

No cóz
No cóz poszła na ten film myslac ze bedzie ok poczatek nawet fajny potem jakos juz zaczeło mi sie chciec spac jedyne straszne w tym filmie było spiewanie tego gostka w aucie hehe. film był dla mnie zwykła bajka i do licha skad sie wział ten bohater co zginał? tego nie rozumiem. Podsumujac krótko film nie został zrobiony jak nalezy i wogóle jedynie co powoduje to sennosc...

Bartek 23. sierpnia 2006, 0:53

Hrabina Elżbieta Batory
Film na początku mnie zaskoczył, ponieważ hrabina Elżbieta Batory zabijająca młode dziewczyny istniała naprawdę. Nie mogła znieść tego, że się starzeje i kąpała się w ich krwi. Jednak nie działo się to w jakimś domu z ogrodem i cmentarzem w USA tylko we wsi Cachtice na Słowacji.. Twórcy filmu mogliby się bardziej postarać jeśli już dogrzebali się do tej historii.. Film niezły i tyle.

Krytyk 15. sierpnia 2006, 22:22

Krytyk
Jedyne STRASZNE co było w tym filmie to, to że był STRASZNIE niedopracowany. Pierwsze około dwudziestu minut filmu było świetne. Ciekawa fabuła (w końcu coś nowego), dobrzy aktorzy i ogólnie dobre efekty, ale niestety im dalej się to ogladało tym bardziej film stawał się gorszy. Poprostu był niedopracowany i jak już niektórzy mówili nielogiczny. Pewne motywy były BARDZO nielogiczne, a końca zupełnie nie zrozumiałam. Skąd ulich wziął się tam bohater, który kilka minut wcześniej zginął. No i te śmierci bohaterów...eh ;/ Pierwsze dwie były dobre, a potem to już tylko byle do końca... Ogólnie film oceniam na średni. Jeśli ktoś uwielbia horrory i obejrzał juz masę tak jak ja ;P to filmu nie polecam, ale dla nowicjuszy jak najbardziej :)

she 15. sierpnia 2006, 19:23

ch...nia
NIE POLECAM!!! Pomysł na film jak najbardziej udany, gdyby nie brak konsekwencji i logiki w filmie. Film niedopracowany, po prostu zrobili sztukę, a szkoda bo byłby naprawde niezły....

Lola 15. sierpnia 2006, 17:44

Tragedios!!!!!!
Nie wiem nawet czy mozna to cos nazwac mianem filmu...Jak dla mnie porażka.Nie polecam nikomu

Kasiunia 15. sierpnia 2006, 11:22

Film średni....
Film wmiare,troche nie dopracowany i bardziej przypomina bajkę niż horror:/ Za dużo fantazji... Jakoś oglądnełam,ważne,że w miłym toważystwie:)

***olii*** 14. sierpnia 2006, 20:27

Fajny:)
Film zaj.bisty.Fajnie straszny:D Ale nie polecam go na randke:P Szkoda ze taki krotki:P

Chomik 14. sierpnia 2006, 20:27

Straszzzzzzzzzzny, spoko:)
Niedawno wróciłam z filmu. Całkiem mi się podobał. Myślałam że będzie mniej straszny a prawie cały czas choć trochę sie bałam:P ale może to dlatego że był to mój pierwszy horror w kinie:D W każdym razie warto iść trochę się pobać, polecam:)

choralka 12. sierpnia 2006, 22:12

stay disapointed
Pomysł wydaje się ciekawy, ale film niedopracowany....pełno niekonsekwencji (w szczegolności los Swink'a - nie chce zdradzać), urwany motyw z policją...mało mroczny jak na horror...czy ta gra działa bez płytki??..zakończenie klasyczne...iść można - tylko po co?...a wystarczyło trochu popracować nad filmem...

Miki z Krakowa 10. sierpnia 2006, 8:16

Beznadziejny....
Byłem na tym filmie na pokazie przedpremierowym dla słuchaczy radia MAXXX... Zapamiętałem tyle, że lasce w trzecim rządzie od góry wysypał się popcorn na "niby" pierwszej strasznej scenie w filmie...

Film płytki, bez żadnego przesłania, raczej reklamówka gry Stay Alive niż produkcja, która ma jakoś oddziaływać na widzów. Beznadziejnie zarysowane zostało rozwijające się uczucie między dwójką głównych bohaterów.... Facet chodząć po tajemniczym domu po poprostu zapomina o swojej koleżance. ODnajduje ją dopiero, gdy wzywa pomocy. Ona zaś w kolejnej scenie siedzi i obrywa płatki róży pytając siebie samą: kocha mnie czy nie kocha... - kompletnie zapomina, że róża jest pewnego rodzaju antidotum na działanie złych mocy...

Niestety, dno, klapa. Całe szczęście, że nic nie płaciłem za bilety, bo byłoby to najgorzej zmarnowane 13 zł w moim życiu.

Przepraszam za kryptoreklamę, ale to film dla typowych słuchaczy radia MAXXX (które jest patronem filmu), czyli 16-latków z dużych blokowisk z totalnym brakiem gustu. Film ewentulanie dla paląchych marihuanę - gdy w filmie poruszono ten wątek pół sali ryczało ze śmiechu (tylko nie wiem dlaczego)

Saturas 7. sierpnia 2006, 21:38

GAME OVER
Film dosyć straszny o bardzo fajnej fabule... Jeden z lepszych horrorów jakie było mi obejrzeć w ostatnim roku... Uf..... Odemnie tyle.. GAME OVER

Taylor 27. lipca 2006, 11:26

Film zaj.bisty!!!
Film zaj.bisty!!! Ogladałem ;P

paulo32 27. lipca 2006, 7:30

Bez rewelacji
Średni film... Można oglądnąć przy okazji.

dominika 26. lipca 2006, 22:32

było nawet strasznie
fajny, straszny film idealny dla 10- latki czyli dla mnie

avrilka 25. lipca 2006, 13:30

:)
To będzie fajny film bo kojarzy mi się z super filmem "jumanji" a pozatym w tym filmie występuje jeden z moich ulubionych aktorów-FRANKIE MUNIZ(znany z filmu "zwariowany świat malcolma")
Mam tylko jeden problem mam 14 lat i niewiem czy ten film jest dozwolony dla mnie i czy będe mogła go obejrzeć!!!Buuu!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poprzednia 1

Dodaj nowy komentarz Stay Alive

Twoja opinia o filmie:

Repertuar kin na telefonie

Teraz w kinach

Premiery

13 grudnia
6 grudnia
29 listopada

Zapowiedzi

19 grudnia
20 grudnia
25 grudnia
27 grudnia
3 stycznia
» więcej zapowiedzi

Repertuar Kin